Info

Utazási feltételek

A transzferszolgáltatás megrendelése és annak felvétele az alábbiak szerint történik:

  1. Cégünkkel közvetítői jogviszonyban álló utazási irodákon keresztül, on-line, illetőleg telefon útján.
  2. Weboldalunkon, az erre a célra kialakított űrlapok kitöltésével. Az email-es megrendeléseket ügyfélszolgálati időben a beérkezést követően 24 órán belül e-mailen vagy telefon útján igazolunk vissza. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 19:00 óráig nem kap visszaigazolást SMS vagy e-mail formájában a pontos indulás időpontjáról az Airportspecialist.hu csapattól, úgy kérjük, hogy feltétlenül hívja a következő telefonszámot egyeztetés céljából: +36-204-200-200
  3. Közvetlenül weboldalunkról elküldött megrendeléseket rendszerünk azonnal visszaigazolja
  4. Budapesti transzfereknél nem végzünk gyűjtő járatot, minden esetben Ön egyedül vagy családtagjaival utazik a buszban.
  5. Az utazás megkezdése előtt 24 órával a megrendelés költségmentesen módosítható, illetve lemondható. Amennyiben a lemondásra ennél később kerül sor, abban az esetben az ellenérték 50%-át köteles az utas megfizetni.
  6. Amennyiben a visszaérkezés időpontja eltér az előre egyeztetett időponttól, úgy a megváltozott időpontról az utas a tudomásszerzést követően haladéktalanul köteles a szolgáltatót értesíteni. Az értesítés elmaradásával összefüggésben keletkezett károkért az Airportspecialist.hu csapatot felelősség nem terheli.
  7. Extra csomagmennyiség esetén (2 bőrönd/fő felett) előzetes egyeztetés szükséges a megrendelés leadásakor, vagy legkésőbb az utazás előtti napon.
  8. Az aktuális árjegyzékben megadott árak a megadott városokból történő indulás esetén értendők. Más megyékben fekvő településről kért indulás esetén az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.
  9. Biztonsági előírások miatt a gépkocsivezető a gépjárművet nem hagyhatja el, így a terminálban történő utasfogadásra csak kifejezett írásbeli kérés esetén van lehetőség. Az utasokat minden esetben a repülőtér érkezési oldalán (az építési időszak alatt az indulási oldalon, Schwechat repülőtéren a Hotel NH parkolójában) várjuk.
  10. Nem befolyásolható események következtében előforduló késésért felelősséget nem vállalunk, azonban az ebből eredő kockázatok csökkentése érdekében biztonsági útvonalakat határoztunk meg, a műszaki meghibásodások által okozott kényelmetlenség elkerülés érdekében csereautók állnak utasaink rendelkezésére.
  11. A menetidő átlagosan 35 perc a Budapest-Ferihegy viszonylatban, (Schwechat és Bratislava transzfer esetén 2 óra 30 perc) így az indulás időpontját ehhez igazítjuk. Más települések esetében a menetidőt egyeztetjük az utasokkal.
  12. A szolgáltatás során társaságunk bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért kártérítési felelősséget vállalunk.
  13. Áraink alacsony tartása érdekében Schwechat és Bratislava transzfer busz megrendelésével egy időben Ön tudomásul veszi, hogy nem külön buszt rendel, fenntartjuk magunknak a jogot, hogy maximum 1 óra 30 perces várakozások előfordulhatnak a repülőtereken (csak Schwechat és Bratislava).
  14. Különbusz igényét kérjük jelezze megrendelésében a megjegyzés rovatban melyet 100%-os felár ellenében teljes pénz visszafizetési garanciával tudjuk vállalni, hogy a mikrobuszok a gép menetrendszeri érkezésekor a repülőtéren fognak várakozni és abban csak Ön/Önök fognak utazni.
  15. Az utazás során az utas az általa harmadik személynek okozott, illetve a gépjárműben okozott kárért a károsult irányába közvetlen felelősséggel tartozik.
  16. Járatainkon az utas kötelezi magát, hogy az utazáson kizárólag akkor vesz részt, ha egészségi állapota azt lehetővé teszi, illetve ha nem szenved olyan betegségben, amelyre tekintettel az utazási szolgáltatás igénybevétele számára vagy utastársai számára a megszokottnál nagyobb kockázatot jelent. Az utas az utazáson saját felelősségére vesz részt.
  17. A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe, a megrendelést követően az utas a megrendelés visszaigazolását igazoló dokumentum átvételével elismeri és elfogadja a feltételeket. A megrendelést visszaigazoló dokumentum megléte a megrendelést leadó feladata és felelőssége.
  18. A megrendelőket minden esetben telefonon, vagy SMS formájában felkeressük a megrendelés visszaigazolása, valamint az utazási időpontok tisztázása és véglegesítése érdekében. Közvetítő eljárása esetén a visszaigazolás megküldése a közvetítő részére történik, azonban az időpontok véglegesítése kapcsán közvetlenül az utasokkal is felvesszük a kapcsolatot.
  19. A díj megfizetése történhet a partner utazási irodáinknál készpénzzel vagy átutalással, közvetlenül a sofőrnél vagy weboldalon online.
  20. A befizetéseknél figyelemmel kell lenni arra, hogy amennyiben a részvételi díj az indulás előtti napig nem kerül rendezésre, úgy a szolgáltatást cégünk egyoldalúan felfüggesztheti. Mindezen kívül az utas tudomásul veszi, hogy az oda-vissza útra vonatkozó megrendelés esetén szintén a teljes (oda-vissza útra vonatkozó) részvételi díjat köteles megfizetni az utazás megkezdéséig.
  21. A megrendelő a szolgáltatás és utazás feltételeit az utazás jelentkezésekor elfogadja/tudomásul veszi. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatást, úgy megrendelésével utastársai nevében is szerződést köt.
  22. A rajtunk kívülálló okokból (baleset, útlezárás, terelés, stb...) eredő késésekért, és a késésekből származó károkért társaságunk nem vállal felelősséget.
  23. Esetleges kártérítésre maximum a megrendelt szolgáltatás értékéig van lehetőség.
  24. Szolgáltatásaink a leírt feltételek (1-től a 24. pontig) teljes elfogadásával vehető igénybe. A megrendeléssel egy időben a megrendelő és az utas elfogadja az utazási feltételeket. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatást, abban az esetben minden utas nevében nyilatkozik, és elfogadja az utazási feltételeket.
  25. Bezár